Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Červen 5 17:18:55 CEST 2024

> Na webu nikde nelze nalézt video o sborce a rozborce protože těch
> páječek je asi málo a nikdo to ještě neudělal.

naopak, je ich velmi vela. Vsetci profesionali s tym robia, vid aj
reakcie tu z konferencie. Zrejme to bude opacny pripad, netreba ich
rozoberat a opravovat, lebo sa proste nekazia :-)

Nebudem sa hadat, skusenosti su skusenosti. Ako som vravel, z nejakych
100 co mam v okoli sa za 25 rokov pokazila jedna.

Ked mal niekto jednu a pokazila sa jedna, tak to je samozrejme 100%
smejdovitost. Statistika nepusti :-)