Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 5 17:13:26 CEST 2024

On Wed, 5 Jun 2024, Daniel Valuch wrote:

> na nasom oddeleni sme ich zacali pouzivat odkedy som tam dosiel pred 25
> rokmi, mame ich vsade mozne asi aj 100 a zatial som videl ze umrela jedna.
> Pouzivame modely MX-500* a MX-52xx, su to neuveritelne kvalitne nastroje na
> narocnu profesionalnu pracu. Ohreje sa za 3 sekundy, nema ziadne nastavovacie

Tady maji METCAL PS-900 za vcelku zajimavou cenu :

   https://cz.farnell.com/metcal/ps-900/soldering-station-60w-240v-eu/dp/1560738?

a pritom MX-500 vsude stoji tak 25kKc . Nevite v cem je rozdil/hacek ?