Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 5 11:21:08 CEST 2024

Vypadá hezky, ale asi by mi to za ten vopruz nestálo.
Pouzdro na kartáček je určitě OK, výběr nekonečnej a rozměry menší.
Ale + těch organizovanejch krabiček je, že je na první pohled vidět že
nějaká položka chybí.

Nebo zajít s páječkou do Hornbachu, najít krabičku vhodných rozměrů a do
ní pak dát jen vlastní organizační vnitřnosti, nejlíp z nějaký pěnový hmoty.

Používáte tu někdo plotter na řezání pěny žhavým drátem?
Nebo laserem řežete vzor z lepenky/překližky a pak drátem projet ručně?

PH