RE: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Červen 5 13:22:32 CEST 2024

Můžu Ti to vytisknout na FDM
Sice to taky neni uplne zadarmo, ale proti resinu je to za pusu. Pokud je ti jendo barva muzu to udelat nejakou strunou z prebehu.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Korenský
Sent: středa 5. června 2024 10:38
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

No já zamýšlím vytisknout tohle:
https://www.printables.com/cs/model/479937-ts101-rugged-box-magnetic-version/remixes
Tahle krabička má pro oddělení vlny víčko držené magnety.

Ale po pravdě řečeno, ještě jsem se nerozhodl jestli vůbec něco tisknout. Krabička sežere fůru resinu a připadá mi, že nějaká menší taštička (do které se obvykle dává kartáček na zuby, pasta, holení, hřeben atd. když člověk někam jede) by taky stačila.

Zdraví PavelK