Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červen 5 10:38:02 CEST 2024

No já zamýšlím vytisknout tohle:
https://www.printables.com/cs/model/479937-ts101-rugged-box-magnetic-version/remixes
Tahle krabička má pro oddělení vlny víčko držené magnety.

Ale po pravdě řečeno, ještě jsem se nerozhodl jestli vůbec něco
tisknout. Krabička sežere fůru resinu a připadá mi, že nějaká menší
taštička (do které se obvykle dává kartáček na zuby, pasta, holení,
hřeben atd. když člověk někam jede) by taky stačila.

Zdraví PavelK