Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 5 01:54:22 CEST 2024

Čistím hrot nasucho. Namáčet a skokově ho ochlazovat mně nějak
nepřirostlo k srdci. Chci sundat horký cín, ne studený.
Na čištění používám buď oblíbený zmuchlaný ubrousek, ten mám pořád při
ruce pro čištění všeho druhu.
Nebo pak tu měděnou nebo mosaznou vlnu.

Dost používám i trafopáječku. A tam jenom ten ubrousek. Vlnu jenom na
mikropáječku T12.

PL