Re: Proč čistit hrot pájky mosaznou vlnou a ne houbičkou ?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Červen 5 07:29:27 CEST 2024

Ahoj,

pouzivam Metcal spajkovacky a tam sa moze pouzivat len vlna. Hrot ma
takmer neobmedzenu zivotnost (roky denneho pouzivania), ale akonahle
dojde do kontaktu s vodou na spongii tak okamzite zoxiduje a mozes ho
zahodit. Tak som si zvykol mat vsade vlnu.

Raz za cas niekde v robote pouzijem staru Wellerku a treba hladat vodu,
hrot je po ocisteni farebny... Neviem ci je to dobre, alebo zle, ale na
tu vlnu som si dost zvykol. Bezudrzbove a nenici hroty.

b.