Ohrev TUV za 90 tisic

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Červen 3 15:41:31 CEST 2024

Ja to vim, ze je to spatne. Pouze pisi jak to je z pohledu revizaku.
Ano, bojler byl dodan. Nekdo z nej udelal instalaci snur "rucni spotrebic".
Pak se to revizaka oficialne netyka a je to na provozovateli jak si poresi
CE k "novemu" vyrobku.

Podobne hadani probiha napr. u primotopnych konvektoru a jim podobnych topitek.
Podle normy musi byt pevne pripojeny, takze zadna zasuvka.
Hmm, ale vetsinu konvektoru dneska koupite s flexosnurou. Takze musite zaruka,
nezaruka ustrihnout koncovku a pripojit do  svorkovnice v krabici pres
sporakovou vyvodku.
O tomhle jsme se hadali na skoleni s inspektorem ITI pred x lety.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.