Ohrev TUV za 90 tisic

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Červen 3 15:18:35 CEST 2024

pořádku? To nemá revizáka celé instalace FVE zajímat? Co když připojil fázi
na neuzemněný bojler, kdo ponese odpovědnost? Objednatelka?
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Monday, June 03, 2024 2:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Ohrev TUV za 90 tisic

V čem to podle Vás nesplňuje? Kvůli tomu slovíčku "efektivní" ?
To Geti je střídač s MPPT, takže splňuje to "nebo MPPT regulátorem".

Já Vám do toho nechci a nemůžu kecat. Ale ten zvolený postup se mi zdá
zatím poměrně neefektivní.
Co tak nějak takto:
- sepsat problémy
- napsat představu, jak a co tam má firma dodělat
- navrhnout požadovanou slevu
- napsat, že vše je průběžně monitorováno a zaznamenáváno, a nebudou-li
předchozí 2 body splněny, odchází stížnost s dokumentací na SFŽP a
Živnostenský úřad

PL