Ohrev TUV za 90 tisic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 3 14:32:46 CEST 2024

V čem to podle Vás nesplňuje? Kvůli tomu slovíčku "efektivní" ?
To Geti je střídač s MPPT, takže splňuje to "nebo MPPT regulátorem".

Já Vám do toho nechci a nemůžu kecat. Ale ten zvolený postup se mi zdá
zatím poměrně neefektivní.
Co tak nějak takto:
- sepsat problémy
- napsat představu, jak a co tam má firma dodělat
- navrhnout požadovanou slevu
- napsat, že vše je průběžně monitorováno a zaznamenáváno, a nebudou-li
předchozí 2 body splněny, odchází stížnost s dokumentací na SFŽP a
Živnostenský úřad

PL