Ohrev TUV za 90 tisic

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Neděle Červen 2 18:12:08 CEST 2024

No nevím, mně lidi z elektriky párkrát poradili dost užitečně, jejich
portál je pro mě něco jako hw-list na silnoproud. Možná to ale bude tím,
že jsem součástí spiknutí a elektrikařinou se trochu živím.

Naprosto souhlasím, že elektroinstalace není raketová věda. Jen tam
platí dost pravidel a jako všude, někomu pomáhají, někoho omezujou.

JMN