Ohrev TUV za 90 tisic

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Neděle Červen 2 12:47:58 CEST 2024

Zatím jsem ke své instalaci přistupoval tak, že Revizní zprávu mám takže OK. Diskuse v tomto vláknu mě přiměla k tomu, že jsem si ji podrobně nastudoval. A překvapilo mě, že třeba ta výrobní čísla panelů tam fakt jsou. Ale ještě víc mě překvapily dvě doporučení i když závěr je, že je to bezpečné. Ale k tomu překvapení mám i lehké znepokojení, protože je tam uvedeno doporučení - hlavní domovní rozvaděč doplnit o SPD T1 nebo T1+T2. Ale co to je SPD? Poradíte někdo? A pro úplnost. Ta revizní zpráva je 8 stran a k tomu dvě přílohy - Schéma zapojení a Naměřené hodnoty.
Král