Ohrev TUV za 90 tisic

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Červen 2 16:27:52 CEST 2024

Souhlasím. Jenže kde je tedy problém? Myslím, že v tom, že Vy se na to
díváte (stejně jako já) z pohledu "Vytvořit zařízení, které bude mít co
nejvyšší užitnou hodnotu". Jenže naprostá většina dodavatelů se ná to
dívá z pohledu:

1) Vyhovět často nesmyslným předpisům nebo je nějak obelstít, protože v
nich našli skulinu

2) Co nejvíce si vydělat

Nebo jinak... Máte pocit, že to, co uděláte pro sebe musí mít revizi?
Vždyť přece to uděláte tak, aby:

a) Bylo to bezpčné

b) Bylo to co nejužitečnější

Vyvořit něco, co splňuje všechny body je skoro nemožné, protože ty body
si vzájemně odporují

Martin Záruba