Ohrev TUV za 90 tisic

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 2 15:45:49 CEST 2024

Pěkná ukázka nesmyslnosti celého procesu.
Máte 8-stránkovou zprávu, kde bude spousta naprosto zbytečných
informaci, jako výrobní čísla nějakých komponent.
Ale to hlavní, tj. zhodnocení situace a pohovor se zákazníkem s
nastíněním doporučení, k tomu zřejmě nedošlo.

Přitom to jediné z toho má smysl. Aby daný zkušený technik (tj. revizák)
řekl zákazníkovi v jakém stavu ta instalace je, na co by si případně měl
dát pozor, co by případně mohl do budoucna zlepšit a hlavně proč by to
měl udělat.

Protože mě technika kolem FVE baví (a lidi kolem to ví), tak jsem se
zúčastnil prohlídky a kontroly zatím 5 domkařských a jedné velké
průmyslové FVE.
Zatím u všech domkařských jsem našel chyby. Kupodivu nejlíp dopadla FVE,
kterou instalovala profláknutá Malina.
U té průmyslové je to hotová katastrofa, ale tam je to problém řízení té
FVE. Tam jsem po střechách zatím nepobíhal. Zato to řízení je tak
doprasené, že by těm "odborníkům", co to dělali, měly být nasazené
palečnice a španělská bota.
Tak jim to dávám dohromady (zdarma), aby nezaplatili majlant na pokutách
od distributora.

Jistě nemusím dodávat, že všechny ty výše zmíněné instalace úspěšně
prošly revizí. A zřejmě budou mít mít aspoň některé z nich v těch mnoha
stránkách, které nikdo nečte, podobně potřebné informace jako seznam
výrobních čísel panelů.

PL