Radio FM

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Červenec 29 21:44:08 CEST 2024

Na bass boost doporučuji využít funkci v obvodu s BBE, ten současně může
přidat i výšky. Není to tupý filtr. A pokud filtr, tak něco na způsob LC
pásmové propusti nebo parametrický a sladit vizuálně s charakteristikou
bedny, propípněte si ji. Koriguje totiž tak i fázi co se posune v
repro/bedně.

No a pak ještě můžete zkusit flignu našich předků, dát do série s
repráčkem dobře spočítaný kond tak aby jeho pokles se kryl s poklesem
repráku. Dneska se tomu říká virtuální bass. Jde o to, že kond pro náhlý
impuls není nabitý a první půlperiodu hodně zkreslí a ucho to pak slyší
že tam ty basy jsou.