Radio FM

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červenec 30 17:11:33 CEST 2024

BBE tam mám (BA3884F), ale bylo to málo na ten maly 8cm reprák tak jsem za
to dal ještě tohle:

https://electro-dan.co.uk/Electronics/bassboost.aspx

Zkoušel jsem zapojení s LVM358, ale cinan mi asi prodal něco jiného (hrálo
to s tím hrozne). Na konec jsem ze šuplíku vytahnul NE5534 + DC/DC z 5V na
+-12V a hraje to celkem dobře (prvni schema s OZ - u R3 jsem na konec
skončil pokusy na 8k místo puvodnich 18k).