Radio FM

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 28 13:31:11 CEST 2024

Tak to ta čína na kterou jsem odkazoval má FM příjem v režimu
"normální", tedy značně lepší než staré rádio s laděním potenciometrem,
prostě to co od digitálního tuneru čekám. Zapneš a hraje. Chceš stanici
u které znáš frekvenci - je tam. Pokud se povzneseš nad tu čínskou
logiku ovládání, jsi v pohodě. Třeba to ladění, to stačí udělat jednou.
Doma v dílně mi hraje na originál prutovku, nic jsem s tím nedělal a nic
jsem neřešil.