Měření kapacity jednoho článku LiFePO4

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Neděle Červenec 28 23:02:51 CEST 2024

Přeji pěkný večer,
zakoupil jsem z Aliexpressu několik článků akumulátoru LiFePO4 3,2V
500Ah. Přišli mi ale články které rozměrově odpovídají asi tak 30Ah.
Vznesl jsem námitku a uvedl jsem několik jiných prodejců, kteří
prodávají LiFePO4 o stejných rozměrech, ale s kapacitou reálnou, tedy
kolem 30Ah.
Podpora Aliexpressu zarputile trvá na videu, kde je měřena kapacita
dodaných článků. Já žádný takový měřák nemám.

Chci zeptat, zda by se tu nenašel někdo kdo by takové měření uměl
provést (i za úplatu) nebo nevěděl o někom (osoba/firma).

Děkuji.

--
   Zdeněk Janiš