Radio FM

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červenec 27 13:02:18 CEST 2024

To je proč jsem si postavil vlastní wifi radio (projekt "karadio")... Před
pár dny jsem ještě dodělal obvod "bass boost" (jeden OZ a par R a C) a i na
ten cca 8cm širokopásmový repro už to hraje celkem uspokojivě. Výšky jsem
take musel trochu vice přidat zase jinym obvodem. Teď už to hraje skoro
jako ty BT reprčky.