Radio FM

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červenec 27 11:11:00 CEST 2024

Pro zajímavost - vlastním tohle:
https://www.aliexpress.com/item/1005005815431557.html
Koupil jsem to v akci za 550 a je to docela v pohodě.
Má to dva nedostatky, nebo spíš dvě odchylky od naší mentality.
Asi v tom recyklovali střeva ze sluchátek, takže to při stisku tlačítek
mluví, což mi neva. Má to takovej ten idiotskej způsob ladění, stejnej
jako všechna čínská rádia. Stiskneš "search" a musíš počkat, než to
projede celé pásmo, pak můžeš přeskakovat po stanicích v pořadí jak je
ten search našel. To je divné, ale ne nezvládnutelné. Pak to má takovou
vlastnost, že po zapnutí to je pokaždé v režimu AUX IN a človék musí
přeskočit režim BLUETOOTH a až potom je režim RADIO. Zase, není to
nemožné, ale je to divné.