Re: Bosch Hobby 18V mrtvá baterie

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Červenec 25 13:47:00 CEST 2024

Tam jde o to, jestli nabíječka články balancuje, což zde evidentně ano,
pokud dáte mezi starší články novější, bude se to pravděpodobně o něco
více rozbalancovávat, potom záleží jak se k tomu staví nabíječka i
spotřebič, kdo to vyhodnocuje, může to způsobit předčasné vypnutí kvůli
rozvážení článků. ale netuším jestli tohle spotřebič řeší, spíše si
myslím že ne, jenom nabíječka, pak by ale zase nabíječka mohla
protestovat kvůli rozvážení článků.

Nový článek bude trochu silnější a napětí klesat pomaleji.
Libor