MIT kurz vykonova elektronika

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Červenec 24 13:16:01 CEST 2024

tak zalezi na kazdom individualne. Ja osobne ked sa nieco specializovane
ucim tak nemam rad zbytocne kecy, ktore nesuvisia s temou. Odvadza to
pozornost a prerusuje myslienkovy proces. Dobra prednaska je/ma byt
predstavenie, ktore ma dopredu pripraveny scenar a priebeh (ako vravi
Jakub). A su ucitelia, ktori dokazu udrzat pozornost celu hodinu, bez
toho aby sa robili odlahcovacie prestavky na vtipy, alebo este horsie na
dychacie cvicenia (ktore casto vidime u nezazivnych manazerskych
skoleni, ktore robia podomovi konzultanti. V miestnosti je prilis nizka
energia, vsetci sa postavime a zakruzime rukami...).
Vcera som pozeral dve casti tohoto konkretneho predmetu (o soft
switching) a ani neviem ako to preslo a domnievam sa, ze som temu
pochopil. Myslim, ze to je presne tento pan profesor. Vie o com rozprava
a vie to naucit. A nie je to monolog, publikum je zapojene.
Ked sa clovek pred tabulou pomyli tak sa na to velmi rychlo pride. Bud
samotny vyucujci, alebo poznamka z publika, ktore dava pozor a vykladu
rozumie. Potom sa spolu problem najde a pokracuje sa dalej.
Ak ide o vseobecne, popularizacne prednasky, je to ine. Priebeh je
volnejsi a publikum menej specializovane. Tam je skor priestor na
odlahcenie, pripadne vtipne poznamky.
Ale ako vravim, kazdy to vnima inak. Mne osobne sa tento styl paci a
preferujem ho.
b.