MIT kurz vykonova elektronika

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 24 11:30:16 CEST 2024

No jo, amíci to mají dokonale propracované, dokonce si můžu zapnout
české titulky, ale není u toho žádná sranda. Přednášky prof. Kulhánka na
ČVUT jsou daleko zábavnější, výroky jako "zas mi někdo ukrad modrou
křídu, musím to namalovat zeleně" mi chybí. A ještě lepší je, když se
někde splete a pak za pomoci studentů hledá chybu. Je to takové
přirozenější, lidštější. Ti amíci jsou jak roboti.
Ale všechna čest, kursy MIT na webu jsou fakt dobré.

Mrazík