LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 23 15:15:20 CEST 2024

To mě zaujalo.
Na jakém napětí prosím byly skladované? A v jaké teplotě?
Já se je snažím skladovat tak někde mezi 18-19V a lidských teplotách,
tedy cca 15-30°C.

Mám 2-šachtovou 4A nabíječku a baterky netrápím do nuly. Když dělám něco
náročnějšího
(posekat větší zahradu, nařezat spoustu dřeva) tak současně s prací
strčím další baterku do
nabíječky a průběžně je střídám.
Mám pocit, že se mi ještě nikdy nestalo, že by mě 2 sady baterek
brzdily. Zatím vždy byla
druhá sada nabitá dřív, než jsem první vyjel.

U Lidlu je příjemná ta 3-letá záruka a to, že při případné reklamaci
nedělají scény.
Ale moc jsem to nevyužil. I když mám Lidl nářadí spoustu, tak všechno drží.
Za sebe můžu říct, že se k nim snažím chovat slušně, a baterky mě
odměňují věrností.

PL