LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Libor xlibor na tiscali.cz
Úterý Červenec 23 10:55:57 CEST 2024

A nejsou jen články jen rozjeté napětím, samozřejmě umírá jedna sekce,
ale to se stává asi aku všech značek, mám tu třeba takto vyřazených
spoustu Milwaukee. Ale jednu neSMART jsem tu taky měl, ale tam odešla
elektronika baterie byly OK, tak jsem je použil do jiné noname, kde
sloužili dále :-)

Dost často se to stene, když jsou delší dobu nepoužívané, buď se napětí
rozjede, nebo klesne pod nějakou mez, kdy nabíječka už odmítne nabíjet,
tím vybalancováním se to dá občas zachránit, ikdyž někdy třeba ne na moc
dlouho, je to tak 50 na 50.

Libor