LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Čtvrtek Červenec 25 17:04:42 CEST 2024

Dovolím si poslat svou zkušenost:U hospody měníme prkennou podlahu svépomocí a pro tento účel jsme si v Lídlu zakoupili set šroubovák PABS20 + baterie PAPS204 + nějaká nabíječka, co koukám nabízí to Allegro ale u Lídlu jsem to momentálně nenašel. Dneska jsem s tím jedním akumulátorem zavrtal 150 vrutů 5x100 přičemž každý ten vrut šel do dřeva celou délkou. Ke konci svítila baterie červeně po stisknutí tlačítka ale šroubovák pořád jel. Takže za mně dobrý.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Tomáš Mádr <ok2mtm na seznam.cz> Datum: 25.07.24  15:19  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ? Ty aku nůžky a pidi řetězovku jsem koupil předloni otci na zahradu. Takovej řez ještě nedostala. Výběr jsem měl jednoduchej - už toho nářadí mám víc. Zatím odešly akorát ty nůžky, a to nikoliv mechanicky, ale elektronika, která nedovolí, aby se otevřely moc. Vyreklamováno, během jednoho týdne dorazily nové.Parkside jsem bral před pár lety, protože jsem potřeboval novou akuvrtačku, a když už tak velkej utahovák a aku flexu. Postupně toho přibylo víc, vše funguje jak jsem si představoval, baterky drží, jenom ta flexa by je nemusela tak moc žrát. Důvodem výběru byla cena, od jiných výrobců to s baterkama bylo za dvojnásobek nebo i víc.Tomáš OK2MTM Dne 25. 7. 2024 12:04 napsal uživatel ajtservis <info na ajtservis.cz>:hezky den.

kratka "recenze" vercajku nuzky + motorovka.

baterky(4Ah/20V) dorazily s napetim skoro shodnym 18V.

nabijeni jedna 30min druha 37min. pisou na nabijecce komplet 4Ah za

60min. konecne napeti u obou 4,07(4,074V a 4,073V).

celkem rozumne konzervativni hodnota 4,074V/clanek ?

nabijecky hucej jak protr... proste maj vetrak. jednu vymenim se svagrem

za tichou/pomalejsi.

k vykonu naradi, je to celekm masakr. u prumeru co nevezmou nuzky, volne

prechazi motorovka. ta vezme i pidi prumery.

krajim vetve na kousky a hazim do maltovniku(vejde se jich do auta 6ks)

a pak vezu do kontaku.

u tech nuzek je az strasidelnej pocit, kdyby tam clovek nechal prstik,

tak smik, ani by nemrknul.

pokud se nekdo chce utkat s neprizpusobivou prirodou od ostruzin pres

bezinku a jakejkoliv strom nalet i na polinka, je to idealni. do kazde

ruky jeden nastroj a projdete dzungli :-).

cena za levnej vercajk s velkou baterkou je vaha. bejt vinar/sadar,

priplatil bych si za o 1/3 lehci bosch s mensi baterkou, aby clovek

vydrzel cvakat celej den. zdalo se mi cca 3,5kkc za modrej bosch uz

hodne, ale vcera jsem narazil ve vinarskem eshopu na accu nuzky a bezne

se pohybujou 10-20 i 30kkc.

zahrade zdar !

t.

Dne 23.07.2024 v 12:43 ajtservis napsal(a):

> to zni rozumne.

> tim dekuji vsem za rychle info.

> objednal jsem oba vercajky s nabijeckou a jednou hloupou baterkou.

> t.

>>> Petr