LIDL vercajk, jakou nabijecku + baterku 20V ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 23 15:34:56 CEST 2024

On Tue, 23 Jul 2024, Petr Labaj wrote:

> To mě zaujalo.
> Na jakém napětí prosím byly skladované? A v jaké teplotě?
> Já se je snažím skladovat tak někde mezi 18-19V a lidských teplotách, tedy
> cca 15-30°C.

Lezely po nabiti pri pokojove teplote, napeti na nich jsem nemril ale
to zkusebni svititko svitilo zelene, takze byly OK. Chvili pracovaly
a pak pri pokusu je nabit to nabijecka odmitla. Nabijeni ze zdroje
fungovalo ale pak po case uz je odmitalo i naradi ze jsou nenabite..

> U Lidlu je příjemná ta 3-letá záruka a to, že při případné reklamaci nedělají
> scény.
> Ale moc jsem to nevyužil. I když mám Lidl nářadí spoustu, tak všechno drží.

To je akorat mne ty baterky zacaly odchazet tak po ctyrech letech.
A otazka je zda bych k nim nasel uctenky..