Re: Matematický problém

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červenec 17 18:24:38 CEST 2024

Shrnutí pro situaci s nabíjením z FV (vstupem je zdroj proudu, na
výstupu tvrdý napěťový spotřebič):
1. Energie z rozdílu napětí mezi C1 a C2 se spálí po každém sepnutí
někde mezi nima
2. Energie z rozdílu Upanelu-Uzátěže se spálí v panelu

Porovnání se stepdownem:
1. Poruchovější
2. Horší účinnost
3. Pomalejší nabíjení v době, kdy není potřeba nabíjecí proud omezovat.
Aneb stepdown zvýší proud cca ve stejném poměru, jako sníží napětí,
tohle proud nezvýší.

Dá se říct, že je to trochu odrušená přímá PWM regulace bez využití
akumulačních prvků.

PH