Re: Matematický problém

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Červenec 17 15:02:06 CEST 2024

Tak nebudu to prstem malovat celý, šlo o princip, zbytek si snad domyslíte.

Kondy mají nezanedbatelné Rs, takže je nutno počítat s násobky toho co
dá panel, ale to snad u každého měniče. Navíc trapéza v buzení způsobí
pozvolný nárůst proudu a ne šupu ze které se v kondu odtaví elektroda.
Kond vlevo je několikrát menší než vpravo.