Re: [OT] Sodastream - plnění CO2 tlakových lahviček

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 16 18:59:08 CEST 2024

http://www.aircommandrockets.com/ poznate?

Aj ked uz im dochadza entuziazmus a tiez v poslednom case namiesto PETiek
pouzivaju kompozitne rury na nenormalne vysokych tlakoch.

Toto bol podla mna vrchol toho, co sa da s PETkami dosiahnut (ako vyskovy
rekord maju trocha vyssi so starsim modelom, tiez dvojstupnovym, ale nie
je taky elegantny):

https://www.youtube.com/watch?v=dqI2efN5QQo&t=133s

Ano, su to mohutne vylepsene PETky co im potom vydrzia 200psi (takmer
1.3MPa (aby som vyuzil spektrum tlakovych jednotiek ;-))), ale celu cestu
preslapali a nechutne podrobne zdokumentovali.

wek