Podpis maleho objemu dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 11 13:50:39 CEST 2024

Pokud je to systém s obousměrnou komunikací, pak může mít nějaký
mechanizmus potvrzování. Ale pokud je to jednosměrné vysílání typu
"vystřel a zapomeň", pak se bez nějakého plovoucího kódu neobejdete. A
při tomhle tempu potřebujete čítač s alespoň 3 byty aby bylo trochu
obtížné zachytit validní povel.
Fakticky je tedy podpis, crc, hash, checksum nebo jak to nazvete, to
nejmenší co musíte řešit.

Mrazík