IPv6

d.petr d.petr na post.cz
Středa Červenec 10 01:11:02 CEST 2024

Jan 'yanek' Bortl napsal(a) dne 09. 07. 24 v 17:35:
> Podívejte se na to jinak. Až se vaše zařízení objeví v sítí, kde už žádná IPv4 nebude, tak se stane co?

	Doufám, že tou dobou už budu dávno v důchodu (a že ho mám ještě dost daleko). Normálně bych řekl správci, ať IPv4 zapne. Když si (téměř) všichni bez brblání instalují do systému ovladače kvůli čemukoliv, proč by měl být problém jen zapnout něco, co už tam je.
	Překvapuje mě, kolik lidí v IT nerozumí ani IPv4. Nedovedu si představit, co budou dělat s IPv6. Vlastně dovedu: pokud nějakým nedopatřením nastane stav, že věci náhodou budou nějak komunikovat, zůstane to tak, všichni budou rádi a nikdo nebude vědět, jak je to možné. Nějaké funkční FW apod., to bude jen říše snů. Když se objeví problém, nebude pro ně řešitelný.
P.