IPv6

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červenec 9 20:45:04 CEST 2024

Jen tak mezi námi, teď je to celkem dost v pohodě, ale můj provider
poskytoval IPv6, už hodně dávno,
a když jsem se v roce 2016 rozhodl, že si ho zapnu, tak asi po deseti
emailech provozovatelům

www serverů, i vyhlášených domén, ať si opraví DNS, případně nepublikují web
na ipv6 když to server,

nemá podporu a já pak nemohu na jejich stránky. Jsem to prostě tenkrát vzdal
a IPv6 zase vypnul to

bylo fakt peklo.

Což se dneska naštěstí neděje, a když mám zapnut IPv6 tak v podstatě
nenarážím na nějaké blbé konfigurace,

co by bránily soužití IPv4 a IPv6 a mě.....

Zdeněk Aster

---------- Původní e-mail ----------