Lahka letna tema alebo Ako vedecky napisat blikanie ledkou

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Červenec 8 14:52:49 CEST 2024

Jeste jedna zajimavost,

je rozdil, pokud ta ledka "stoji", nebo se pohybuje vuci oku.

Pri pohybu je pak videt blikani, jenz u stojici LED neni.

Prikladem (spatnym) je domaci automatizace Foxtrot od tecomatu.

Proste po chodbe clovek nesmi chodit rychle.

Slavek