Přeskakující rádio

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Červenec 3 08:18:56 CEST 2024

Ahoj,

Poslouchám v autě Rock Rádio na FM 92,5. Když hraje nějaká písnička, tak
se dost často stává, že přehrávání přeskakuje jako u poškrábaného CD o
třeba 1s dopředu. Už jsem jim chtěl napsat, ať si koupí nový CD
přehrávač, že se to nedá poslouchat. Potom jsem si ale uvědomil, že když
to poslouchám v práci přes internet, tak to nepřeskočí ani jednou za
celý den. V autě, než dojedu za 20 minut do práce to přeskočí
několikrát. U jiných stanic, jako třeba Rádio Beat se to nestává.
Dokážete někdo vysvětlit, čím je to způsobené?

--
Aleš Filip
/http://www.afilip.cz/