RE: osazování v číně

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Červenec 9 19:53:33 CEST 2024

Tak to mě osazování docela naplňuje. Sice tam dávám nejmenší jen 0603, ale i tak mám z toho radost. Teď o víkendu jsem osazoval 16 stejných desek a na každé 175 součástek. To je celkem 2.800 součástek, jestli dobře počítám. Krátké video jen tak z ruky mobilem:

https://youtu.be/9-fQMOJJoas

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Peterka
Sent: Tuesday, July 9, 2024 5:43 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: osazování v číně

Je to zapajene naprosto v pohode, proste standartni produkce jako kdekoliv jinde.
Obcas si tam necham osadit prototypy pasivnimi soucastkami, tranzistory apod. i s tim, ze zbyvajicici 4ks vyhodim (nejmensi serie je 5ks) Prakticky nic to nestoji a nemusim doma ztracet cas babranim se s pajenim desitek ci stovek odporu, kondiku velikosti 0402 apod.  coz mne opravdu nijak nenaplnuje.
Tech par drahych soucastek si uz osadim dodatecne sam.  Samozrejme je na to treba myslet uz pri navrhu desky.

-jp-