Re: Přeskakující rádio

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Červenec 3 09:03:48 CEST 2024

pokud by platilo, že posloucháš na FM 92,5, tak nevím. Ale když se kouknu na
https://rockovyradio.cz/content/wys_pages/drag_n_drop/mapa_rock_web_40_db2.png
tak si dovedu představit docela hezké přeskakování mezi Kadaní, Žatcem, Mostemů nebo třeba Písek, Tíbor, Budějce a tak.
Prostě přejíždíš mezi vysílačema a lokální reklamy, nebo různá délka distribuční trasy.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Aleš Filip <konference.afilip na centrum.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 3. 7. 2024 8:25:50
Předmět: Přeskakující rádio

    Ahoj,

      Poslouchám v autě Rock Rádio na FM 92,5. Když hraje nějaká
      písnička, tak se dost často stává, že přehrávání přeskakuje jako u
      poškrábaného CD o třeba 1s dopředu. Už jsem jim chtěl napsat, ať
      si koupí nový CD přehrávač, že se to nedá poslouchat. Potom jsem
      si ale uvědomil, že když to poslouchám v práci přes internet, tak
      to nepřeskočí ani jednou za celý den. V autě, než dojedu za 20
      minut do práce to přeskočí několikrát. U jiných stanic, jako třeba
      Rádio Beat se to nestává.

      Dokážete někdo vysvětlit, čím je to způsobené?

      --

      Aleš Filip

      http://www.afilip.cz