Re: OT: externí mikrofon k telefonu přes USB

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Červenec 2 18:59:23 CEST 2024

Neviem zodpovedne povedat, ze to je tym, no napriklad som mal Samsung
Galaxy S5mini, a ten nepodporoval usb<>ttl prevodnik. Ked som to vtedy
zistoval, tak Samsung ma logicky nizsie rady schvalne okliestene v podpore,
aby predaval tie vyssie rady. Takze v systeme nebol zahrnuty ovladac.

Na druhej strane, ano USB je strasny bordel, a necudoval by som sa, ze to
nechodi, lebo nieco je alebo nie je podla specifikacie. Nie je v silach
ziadneho vyrobcu otestovat ani tisicinu vyrobkov dostupnych na trhu.

Slavo T.