OT: externi mikrofon k telefonu pres USB

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Červenec 2 18:12:25 CEST 2024

Ano, je to bordel. A to ještě není vše. Nevím jak to má andoid, ale v
Linuxu nad tím ještě visí další neprůhledné vrstvy "systémového"
software jako je alsa, pulse audio a co já vím, co všechno. Takže třeba
připojíte USB zvukovku a pak hodinu hledáte kam zmizel zvuk z repráků.
Někdy jo, někdy ne. Záleží na tom jestli umíte správné zaříkávadlo.
Přeju hodně trpělivosti.

Mrazík