Re: OT: externí mikrofon k telefonu přes USB

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červenec 2 19:24:02 CEST 2024

v zásadě v souladu s tím, co tu zaznělo.

android je vlastně klon linuxu. Hodně věcí je podobných. pro tebe v tuto
chvíli podstatná záležitost je, jaké ovladače autor zakompiloval do
jádra. Jestli dobře koukám pro tvůj telefon, tak je to:
Connector type - USB Type-C
Version - 2.0
Features - Charging, Mass storage, On-The-Go

Podstatné je, co tam není - není tam slovo "host". Pokud by tam bylo,
tak by k němu ještě byl seznam podporovaných featur.

Ještě se můžeš pokusit nainstalovat aplikaci, která se jmenuje "USB Host
Diagnostic", třeba ti něco poradí:
https://android.stackexchange.com/questions/36887/how-can-i-determine-if-my-device-has-usb-host-mode-otg-support