OT: externí mikrofon k telefonu přes USB

Úterý Červenec 2 16:57:08 CEST 2024

Dobrý den,

koupil jsem bezdrátový mikrofon Rode Wireless me s tím že přítelkyně
chce nahrávat a taky živě vysílat video. Je to připojené přes USB a má
to chodit bez instalace aplikace (ani k tomu žádná není). Problém je, že
s jejím Samsung Galaxy A14 to nechodí. Když do telefonu nainstaluju apku
Rode central pro nastavení těch krabiček, tak ta s tím komunikuje. Ale
jinak s nastavením telefonu nic neudělá, mikrofon stále nejde. Stejně se
na externí mikrofon nepřepne apka Audiorecorder. Když jsem mikrofon v
Techhausu kupoval, pán mi tvrdil, že se Samsungama (typy neupřesnil) to
chodí úplně bez problémů. Když jsem mu pak napsal, že to nejde, tak že
prý neví.

Dobrý den, moc rád bych Vám poradil, ale bohužel mám vyzkoušeno pouze se
Samsungem S20FE, kde to funguje také na první dobrou a tak by to mělo
být i u ostatních modelů. Tedy je to spíše otázka na výrobce Samsung,
zkuste napsat do nějakého fóra na facebooku apod, opravdu my s tím větší
zkušenost nemáme. S pozdravem, Aleš Pudivítr Techhouse.cz

Kamarád zkoušel mikrofon připojit k Samsungu tuším že S23 a s ním to
chodí. Zkoušel jsem k A14 i jinou apku pro kameru a taky to nejde. Těch
aplikací je na Google obchůdku spousta a nevím, jestli je mám postupně
zkoušet, nebo je to zbytečné a může za to systém? Když mikrofon připojím
do počítače, tam to chodí. Ale né s Audacity, Audacity při silnějším
signálu spadne. Zkoušeno na dvou různých počítačích s Windows 10 a na
obou se to chová stejně. Jiné programy pro záznam zvuku s tím chodí.

Pak mám ještě externí zvukovou kartu Roline (krabička na šňůře) a ta s
tím A14 taky nejde. V počítači taky chodí. Psal jsem dotaz na technika
Samsungu a ten neví už vůbec nic.

Dobrý den, pane Anděli,

děkuji Vám, že jste navštívil naše internetové stránky Samsung a využil
možnost nás kontaktovat touto cestou.

V první řadě se Vám omlouvám za pozdní odpověď na Váš e-mail.

Omlouvám se, bohužel z naší strany nelze zaručit funkčnost externích
mikrofonů.

Nejedná se o zařízení, které je z naší strany vyráběno, tedy nemáme zde
například požadované technické parametry pro funkčnost.

Zde bude zapotřebí vyzkoušet více výrobců, pokud některé nefungují.

Děkuji Vám za pochpení.

Máte další otázky? Kontaktujte nás na WhatsApp 800 726 786 nebo se
připojte k naší Samsung Community.

Tak nevím. Předpokládal jsem, že pokud něco chodí přes USB a má to
chodit bez instalace ovladačů, že to používá nějaký standardní protokol.
Tohle mi připadá jako neskutečný bordel, že spousta výrobců dělá nějaké
krabičky a nikdo nedokáže říct, s čím to funguje. Zrovna tak výrobci
telefonů nemají alespoň snahu testovat, s čím jejich telefony chodí (a
pak se s tím třeba někde vytahovat) a místo toho mě odkážou na fóra, že
snad někdo bude vědět.

Čistě náhodou tady někdo nevíte, co s tím? Aktivoval jsem jí v telefonu
vývojářské možnosti, ale ani tam nevím, co bych v nastavení měl zkoušet
měnit.

Anděl