lion

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červenec 2 10:03:24 CEST 2024

Včera jme to důkladně ověřili. 2x 18650 z hoverboardu, prý měly 0 V
několik let. Spojeno do série, zabaleno do papírové pásky, "nabíjeno"
proudem 10 A. U vylezlo na 9-10 V, po 10 minutách pokus skončil
odpájením. Závěr je, že z obou unikala nějaká kapalina a jinak nic.

Teď tady jen tak mám na zdroj zapojený 4 ks paralelně, 0,2 A. Až do 0,8
V chování jako ultracap 2F, mezi 0,8-0,9 se růst U zatím zastavil.

PH