Re: [OT] Indiáni a soláry

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červenec 2 20:10:17 CEST 2024

Jak teď čtu jednu starší knihu (a stále aktuální) kde se píše, že lidi jsou
zmateni, když neví co mají dělat a proto mají rádi někoho kdo jim
řekne/nakáže co a jak - autority a ještě k nim vyhlíží a mají je jako vzor.
Vzniká tam taková symbioza akorát ve prospěch autorit. A autority musí lidi
pořád držet v napeti a strachu, aby jim zase mohli radit a ukázat cestu...