Re: OT: řízení měniče solárů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 23 15:30:20 CET 2024

Kdybych mohl sázet, tak sázím, že ani v tomto případě k žádnému snížení
distribučních poplatků nedojde.
Proč? Protože ERÚ.
U nás ERÚ funguje jako razítkovací úřad. Co mu distributoři předloží, to
jim orazí a tím to posvětí.
A nikomu se z ničeho zpovídat nemusí, protože udělat tabulku s
"oprávněnými náklady" umí asi každý z nás, kdo někdy dělal nějakou
zakázku pro bohatého zákazníka (tj. pro nějakou státní nebo veřejnou
organizaci).
Než dělat nějakou optimalizaci práce je pro distributory mnohem
výhodnější prosadit u ERÚ zvýšení dist. poplatků o pouhý desetník za kWh
(a to přece žádného zákazníka nezabije, že).

PL