Re: OT: řízení měniče solárů

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Leden 23 13:24:30 CET 2024

Ale ono to směřuje k tomu, že se bude řešit, jak moc energetické
společenství využívá distribuční vedení.
Příklad: 2 domy v jedné vesnici, připojení k jednomu NN trafu. Budu si
"posílat" elektřinu z jednoho domu do druhého, tak je moje využití
distribuční soustavy mnohem menší, než nyní.
Jestli to nějak dopadne politicky je jiná věc. Samozřejmě, že
distributoři budou dělat vše pro to, aby nepřišli o své příjmy.

Martin Hanek