Re: Laboratorní zdroj

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 23 14:42:05 CET 2024

No mě kdysi poněkud šokovalo, že ve zdroji Agillent byly na výstupu C 1
mili:)
A ano, byl to lineární zdroj.

Zkoumáním schématu jsem zjistil, že má poměrně pomalou regulační smyčku,
aby šel provozovat s dlouhou externí zpětnou vazbou. Ale ty C mi byly
prezentovaný jako primárně nízkošumové opatření.

PH