Re: Laboratorní zdroj

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 23 13:50:20 CET 2024

Ne, to napětí na výstupu pomalu naběhne a bez překmitu.. prostě se rozjede
zdroj. Samozřejmě pokud někdo potom odpojí a připojí drát tak tam ten
kondenzátor udělá proudovou špičku.

Správný laboratorní zdroj na výstupu nemůže mít žádnou kapacitu. U těch
levných spínaných to samozřejmě jinak udělat nejde než že tam nějaká
kapacita filtrační bude. U těch kvalitnějších je lineární stabilizátor a
opatření,aby ta regulační smyčka nekmitala a zároveň byl zdroj tvrdý.