Re: Laboratorní zdroj

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 23 13:20:30 CET 2024

Tlačítko zapne relátko, takže imulzní proud bude stejnej.

Ale u toho USB, pokud není správně vyřešeno v zařízení, může vadit
opalování kontaktů.

Pak je ještě zajímavé, proč některé lab. zdroje mají velké výstupní
kapacity:
1. Požadavek na luxusní šumové parametry
2. Snaha zakrýt nekvalitní regulační smyčku

PH