Re: Průřez slaněného vodiče deklarovaný a skutečný

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Leden 23 08:53:44 CET 2024

Mne to pride skor ako zjednotenie prierezov v mm^2 a anglickeho znacenia
AWG -> teda zaokruhlenie z dovodu efektivnosti nakladov na mensi
"ekvivalentny" prierez.
Vid tabulku a vedla graf, napr.
https://muellergroup.net/wp-content/uploads/2016/04/MM2-AWG-Conversions.pdf

Dodo

po 22. 1. 2024 o 21:48 Jiří Majzlík Nemeček <jirry na centrum.cz> napísal(a):