Re: KiCad - jednopólová a liniová schémata (silaøina) - jde to?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 19 17:35:33 CET 2024

Myslím, že ti výtaháři rozvaděč malovali jako tišťák.
Takže jim z toho pak vyšly jak rozměry, tak asi i délky kabeláže.

Namalovat kompletně vlastní knihovny je jistě možné.
Ale je to kvůli nějaké jednorázovce dost pracná cesta.

PL